Veelgestelde vragen

Op deze pagina vindt u de antwoorden op de meest voorkomende vragen over Hotel Het Wapen van Drenthe. We hopen dat deze informatie u helpt bij het plannen van een zorgeloos en aangenaam verblijf. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op.

Parkeren en vervoer

Kan ik bij het hotel parkeren?
Ja, u kunt gratis parkeren naast en schuin tegenover het hotel op de parkeerplaats aan De Brink. Bekijk de locatie op Google Maps

Is er een oplaadpunt voor elektrische auto’s in de buurt?
Ja, tegenover het hotel bij het gemeentehuis kunt u uw auto opladen. Bekijk de locatie op Google Maps

Kunnen elektrische fietsen opgeladen worden?
Ja, uw elektrische fiets kunt u bij het hotel veilig en overdekt stallen en opladen.

Zijn er fietsen te huur?
Ja, u kunt bij ons zowel gewone als elektrische fietsen huren.

Voorzieningen en comfort
Hebben de hotelkamers airconditioning?
Ja, alle kamers zijn voorzien van een (mobiele) airco.

Zijn er kamers met een balkon?
Ja, op één kamer na hebben alle kamers een balkon.

Is er gratis WiFi?
Ja, WiFi is gratis beschikbaar in het gehele hotel en restaurant.

Is er een bowlingbaan of zwembad?
Nee, wij beschikken niet over een zwembad of bowlingbaan. We kunnen u wel adviseren over locaties in de buurt waar u hiervan gebruik kunt maken.

In- en uitchecken

Wat zijn de in- en uitchecktijden?

  • Inchecken: dagelijks van 14:00 tot 22:00 uur (in overleg kan hier van afgeweken worden)
  • Uitchecken: dagelijks tot 11:00 uur
Ontbijt, lunch en diner

Wordt er ontbijt geserveerd?
Ja, in het hotel bieden we een uitgebreid ontbijtbuffet tegen een toeslag. Meer informatie vindt u op onze menukaart

Hoe laat kan ik ontbijten, lunchen en dineren?
Bekijk hiervoor de actuele openingstijden van het restaurant.

Honden welkom

Is mijn hond welkom in het hotel?
Ja, honden zijn tegen betaling toegestaan op de Comfortkamers.
Uw hond is ook welkom in het restaurant.

Toegankelijkheid

Is er een lift voor mensen die slecht ter been zijn?
Ja, er is een lift aanwezig naar de eerste verdieping. De lift is niet geschikt voor rolstoelen.

Is er een aangepaste kamer voor rolstoelgebruikers?
Nee, helaas hebben wij geen aangepaste kamer voor rolstoelgebruikers.

Heeft u nog andere vragen? Ons vriendelijke team staat klaar om u te helpen. We kijken ernaar uit om u te verwelkomen in Hotel Het Wapen van Drenthe!

Bel: 050 – 501 91 92

Mail: receptie@hetwapenvandrenthe.nl

Hop into mega wins at Roo casino! Australia's top gaming choice!